Premsa i Comunicació

NOTES DE PREMSA


PREMSA I COMUNICACIÓ

La campanya de comunicació de Fes-Salut estarà dirigida principalment a les ciutats de Sabadell, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Granollers, Cerdanyola del Vallès, Ripollet, Matadepera, Montcada i Reixac, Barberà del Vallès i Castellar del Vallès; una població de 830 mil habitants. “Font: IDESCAT 2014”

S’utilitzaran mitjans locals del Vallès, premsa escrita, diaris digitals, portals de restaurants, revistes de salut i benestar, xarxes socials, ràdio, flyers, pòsters i banderoles. El nostre departament de premsa i comunicació elaborarà un dossier de l’esdeveniment i notes informatives que seran distribuïdes a les agències de notícies, periodistes de la salut, bloggers i premsa local per donar la major rellevància a Fes-Salut.

ACCIONS PROMOCIONALS

Aquestes accions estàn dissenyades amb l´objectiu de captar entre 12 mil i 18 mil persones que és el número d´assistents que esperem visitin Fes-Salut.

  • Descomptes en el preu de les entrades per a grans col.lectius: Club Family Ikea, Club Natació Sabadell, Col.lectius Vip, Club La Vanguardia i altres .
  • Acció directa en centres comercials a cadenes de supermercats “possibles patrocinadors”.
  • Distribució de flyers en esdeveniments anteriors a la cel.lebració de la fira Fes-Salut en la ciutat de Sabadell.
  • Sorteig d´obsequis promocionals als assistents. “Xecs” regal a càrrec dels expositors de Fes-Salut.